אחד השינויים הבולטים בסביבת העבודה של המאה ה-21 הוא גמישות וניידות. במקום משרד תאגידי של שנות, אנו עדים היום למרחבי עבודה משותפים אשר אומרים תקשורת, נגישות, גמישות, יותר 'אנחנו' ופחות 'אני', יותר אור ויותר ספייס.

האתגרים והדרישות בחללי העבודה המשותפים

החשיבות בעיצוב סביבת עבודה אשר מקרינה חדשנות, יצירתיות, תוך התחשבות למקסימום נוחיות של העובדים, ידועה, אך באותה מידה, גם מאתגרת. באותה מידה בה התווספו טרנדים עיצוביים חדשניים לחללי עבודה בתל אביב, בדיקה בספייסנטר תגלה לכם כי חללי עבודה בהרצליה ידועים באותם טרנדים, לא פחות. יצירות אמנות מגוונות, מעצבים עכשוויים, וכמובן – התאמה של התאורה לסביבה חדשה. היכן האיזון בין משיכתו והעדפותיו של ה'אני' האישי במרחב עבודה משותף, לבין ה'אנחנו'? כיצד אנו יכולים להתאים את התאורה במקרה הזה?

טכנולוגיית ה LED

אחד הטרנדים החדשים בעולם התאורה בכלל ובמרחבי עבודה משותפים, בפרט, מתייחס לשילוב בין תאורה פרטנית ומותאמת לבין גופי תאורה גדולים ברחבי המקום. אחד הטרנדים מתייחס לגופי תאורה עיצוביים בעלי תפוקה גבוהה של אור, מדובר בשימוש בטכנולוגיית לד, שהיא לא רק חסכונית ואמינה, אלא גם מאפשרת תפוקת אור גדולה ורחבה.
הלדים יכולים להיראות מודולים בודדים, מודולים עגולים או מרובעים, פסים קשיחים או גמישים, ושם המשחק הוא גמישות. הטכנולוגיה של הלד מאפשרת לשלב בין דרישות תקני התאורה במקום מסוים, לבין דרישות עיצוביות, ונראה כי הטרנד הזה בהחלט מצליח.

טרנד האור יום הבוהק

אחד הטרנדים הבולטים בתחום התאורה בחללי עבודה משותפים, הוא ללא ספק ההתייחסות לאור היום, והשימוש בו באמצעות חלונות ענקיים, שגם מאפשרים לאור הרב להיכנס, וגם מספקים נוף עצום לכל הסביבה, אבל זה כבר נושא אחר. לא בטוח אגב, שמדובר בטרנד, ייתכן וזהו בהחלט אחד היסודות לחללי עבודה משותפים. הרי בואו נודה, מי היה רוצה להיכנס למרחב עבודה אפלולי או פלורוסנטי במאה ה-21, נכון? אור רב, בוהק, שמאפשר בהירות, בוהק, וביצוע עבודה משרדית או כל עבודה, על הצד הטוב ביותר, והמואר ביותר.

רוצים לראות היכן יש טכנולוגיית LED ואור יום בוהק?

תרשו לנו להתפאר קצת במעשה ידינו, הרי בכל זאת, עשינו זאת בשבילכם. ראשית, תתפלאו לדעת כמה אנשים מתייחסים לנושא האקולוגיה, הקיימות, החיסכון בצריכת משאבים וההשתלבות עם הסביבה. המון. המונים. בארץ וברחבי העולם. אם חשוב לכם לעבוד במקום עם תאורה חסכונית, ואתם מחפשים חללי עבודה בירושלים או חללי עבודה בתל אביב, לצורך העניין, אנו מזמינים אתכם ליהנות מהזריזות והזמינות שאתר ספייסנטר מאפשר לכם לקבל את הנתונים. במקום להיכנס לכל אתר ולחפש את הנתונים, בכל מרחב עבודה, תוכלו להיכנס לאתר ספייסנטר, אשר משווה בין כל חללי העבודה השונים ברחבי הארץ, ולראות את כל הנתונים באופן מרוכז, מדויק, פשוט וזריז.