טיפים לתאורת הסלון

הסלון הוא חלל מרכזי וחשוב בבית. מעבר לאספקט הוויזואלי, התייחסו לכיווני האור: מתי הסלון מואר באור השמש ואילו חלקים מוארים בו יותר? גם צבעי הקירות, הריצוף והריהוט חייבים להילקח בחשבון. דברים נוספים שיש לתת עליהם את הדעת: האם אתם מעוניינים בתאורה של כמה הדלקות (מתגים) או מעדיפים לשלוט בעוצמת התאורה (דימר)?
ולסיום: מהו סוג התאורה האופטימלית בשבילכם – תלוי, צמוד תקרה, שקוע?

טיפים לתאורת המטבח

התאורה במטבח צריכה לענות על צרכים פונקציונליים ואסתטיים לחלל. יש להתאים את גוף התאורה לעיצוב הכללי של המטבח ולהאיר את ארונות המטבח בתאורה נסתרת מתחת הארון ובתוכו. את האי ממליץ מורדי להאיר בגופי תאורה דקורטיביים.
באופן כללי, מטבח מומלץ להשתמש בנורות חסכוניות ולא מחממות בגלל שהן מופעלות הרבה ובתוך סביבה חמה.

טיפים לתאורת חדר השינה

חדר השינה הוא המקום שבו אמורים להרגיש שלווה ורוגע. תאורה פונקציונלית מוצלחת לחדר השינה כוללת גופי תאורה צמודי קיר. את התאורה המרכזית כדאי לבטל ובמקומה להתקין מאוורר תקרה. את גופי התאורה מומלץ להתקין עם דימר כדי לשלוט באווירה. קריאה בלילה היא פעולה העלולה להיות טורדנית כלפי בן הזוג המעוניין לישון. למניעת התופעה חפשו גופי תאורת לד הניתנים לכוונון צמוד מיטה. אפשרות נוספת: גופי תאורה העומדים על השידות שלצד המיטה ומוסיפים אלמנט עיצובי בחלל.

טיפים לתאורת חדר הילדים

צריך לעדכן את יועץ התאורה באיזה פרק בתקופה של חיי הילד מדובר. בחדר הילדים יש לספק תאורה חזקה ושוטפת ברוב שעות היום, מכיוון שהילד מבלה בו שעות רבות במשחקים ובהכנת שיעורים. אם קיימת פינת לימודים בחדר יש להניח עליה מנורת שולחן. לנער מתבגר יש לדאוג למנורת קריאה לצד המיטה ומומלץ להשתמש בנורת לד.