שילוב של גופי תאורה מעוצבים יכולים לעשות את ההבדל בין מטבח מעוצב ובין מטבח שנראה פשוט. לכן אפשר להבין אתכם אם גם אתם רוצים לשלב במטבח שלכם גופי תאורה מרשימים. עם זאת, אם יצא לכם לבחון לרגע את הדברים, בוודאי הלכתם לאיבוד. הסיבה לכך ברורה: יש אינספור גופי תאורה נהדרים למטבח. לכן נשאלת השאלה: איך בוחרים את גופי התאורה הנכונים ומה חשוב לקחת בחשבון? התשובות במאמר שלפניכם.

גופי תאורה מעוצבים שלוקחים בחשבון את הגובה

אנשים הרבה פעמים לא זוכרים לקחת בחשבון את הגובה, והאמת היא, שזו טעות. לא אחת אנשים קונים גופי תאורה מעוצבים למטבח רק בהתאם לסגנון, לצבע או לגודל. עם זאת, חשוב להבין שגם לגובה יש משמעות. כאשר אנחנו מדברים על גובה, אנחנו מדברים למעשה על כמה נתונים. ראשית, יש לקחת בחשבון את גובה האנשים שעומדים במטבח ומבשלים. הדבר האחרון שתרצו זה לקבל מכה בראש מגוף תאורה בכל פעם כשאתם עומדים ועובדים במטבח. בנוסף, יש לקחת בחשבון גם את גובה התקרה שלכם במטבח. מעבר לכך, מאוד מומלץ לשלב במטבח שלכם גם נורות led. יש לכך כמה סיבות טובות. נורות אלה חסכוניות, בעלות אורך חיים משמעותי והן גם פולטות חום ברמה נמוכה. לכן אין ספק שעם נורות כאלה יהיה לכם יותר נעים לעבוד במטבח, אז למה אתם מחכים? אתם יכולים להיות בטוחים שההשקעה שלכם בתאורה במטבח תוכיח את עצמה. תאורה מושקעת ונעימה תורמת לעיצוב החלל ולכן כדאי להשקיע בכך מחשבה ותשומת לב.

בתמונה: גופי תאורה מעוצבים במטבח מעל האי

גופי תאורה מעוצבים שמאירים אזורים שונים במטבח

כשמדברים על תאורה למטבח, חשוב להבין מה היא תאורה נקודתית ומשימתית. מצד אחד, זה נכון שאתם קונים היום גופי תאורה מעוצבים כדי להאיר את המטבח כולו. מצד שני, כמובן שאתם רוצים שהאור גם יהיה פרקטי. לכן, אם כאשר תעבדו על יד השיש לא יהיה לכם אור ישיר, זה עלול להיות בעייתי. לעומת זאת, אם כן תזכרו לשלב גם גופי תאורה מעוצבים באזורי המשימה השונים, זה יהיה נוח. בנוסף, אם המטבח שלכם כולל אלמנטים מיוחדים, ייתכן שתרצו להאיר אותם. זה יכול להיות מקרר מאוד משוכלל ויוקרתי או כל דבר אחר. בעזרת גופי התאורה הנכונים, תוכלו להאיר את אותם אלמנטים בצורה יפה ואלגנטית. בנוסף, ככל שיהיו לכם יותר אפשרויות תאורה למטבח, כך יהיה לכם יותר נעים בחלל הזה. בכל פעם מחדש תוכלו להחליט איזה אור אתם מדליקים, בין היתר, בהתאם לאווירה שתרצו ליצור.

אל תשכחו לשלב צבעים שאתם אוהבים

לבסוף, אם אתם מחפשים גופי תאורה מעוצבים, כדאי יהיה גם לשים לב לצבע שלהם. אם, למשל, אתם אוהבים צבעים נועזים, למה שלא תשלבו אותם בעיצוב המטבח? תוכלו לקנות לכם היום גופי תאורה בכל צבע וסגנון שתרצו. לכן בהחלט אפשר לחשוב בצורה יצירתית ולשלב במטבח מגוון רחב ביותר של צבעים בעזרת התאורה. חשוב גם לשים לב לגוון של האור שבו אתם בוחרים. אין ספק שלמקום שבו אתם עובדים ומבשלים, יתאים אור לבן. לעומת זאת, לחדר השינה שלכם יוכל להתאים דווקא אור צהוב ורגוע יותר. לכן חשוב מאוד לקחת זאת בחשבון בעת בחירת הנורות עצמן. אין ספק שצבעים יכולים להשפיע בצורה בלתי רגילה על מצב הרוח שלנו. זה נכון, כמובן, גם כאשר אנחנו נמצאים במטבח. לכן, אם יש לכם אפשרות לשלב צבעים יפים ואהובים, כדאי שתעשו זאת כמה שיותר מהר.